tirsdag den 5. februar 2013

I'm back

Efter lang tids pause, grundet personlige problemer, vil jeg nu begynde at blogge igen. Har længe haft lyst til at komme igang igen, og nu skulle det være. 

I den senere tid har jeg været syg, og derfor brugt meget af tiden i sengen, og har dermed haft mulighed for at finde en masse indretningsinspiration. Jeg kan slet ikke lade være med at kigge på blogs omkring indretning, da jeg selv glæder mig utrolig meget til jeg "snart" skal indrette min egen lejlighed. Jeg har mange gør det selv ideér, og har faktisk også ført en af dem ud i livet, hvilket endte sådan her:


Er ikke selv så handy, så var så heldig at kende en rigtig handyman som trådte til. Er utrolig glad for resultatet, og det er uden tvivl et møbel der skal med videre. Synes det passer så godt sammen med B&O tv'et som også selv har lidt et råt udtryk.

Dette var det projekt jeg har fået udført, men jeg har endnu flere ideér jeg gerne vil have ført ud i livet. vil gerne have lavet noget lignende følgende billeder:





Har bare brug for lidt mere plads til de fleste af projekterne, så det må blive når jeg flytter engang. Hvad siger i til tv-bordet?

See you soon!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar